Katten är grym

I natt vi sov på Trampoline och Amalies katt var dåligt. För att nämna Kamilla:

"Vet du vad som hände när jag och juni och njuter Amalies katt? För det första driver mig med hans huvud, så jag strö. Så kommer juni pat det och lite i juni. Jag försöker att klappa katten igen, men då bitchslapper mig. Det slutade med att jag var livrädd och i juni konstaterades att produkterna, och vi sprang livrädd borta från det.

Nackdelen är att det börjar bli intresserade av tre gånger, och vi kan inte sova .. Nu sitter jag på Amalie, och jag skrev bara om de dåliga katt, och det kommer att hoppa upp i fönstret. Gissa om jag skvatt!
"

Amalie betyder inte samma sak.

Skyldig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0